Khamis, 22 September 2011

pesanan buat mereka yang bermasaalah SUAMI @ ISTERI

masaalah rumah tangga boleh di atasi jika,
kita dapat jawapan dari orang sudi
monolong,

jagan hanya megah ( sombong diri )
cari lah jalan untuk berubat,

malu bertanya kita yang rugi,
kita selalu memendam perasaan,
ada jalan nya iktiar dan usaha sendiri,


ASSALAMUALAIKUM.. BISMILAHHIRAHMANIRRAHIM,,, Sahabat ku yang Budiman Saya Zakaria Hashim. Selalu di Hujanni. Persoalan Tentang Kelakian ( mau POWER LEBIH ) Atau Mati Pucuk. Maaf Saya bukan berniat Nak Cakap Kotor, SEKADAR IGIN MENOLONG ADA.
tetapi ini lah gelaja makan tidak teratur. hendak rasanya saya siar kan ini di blog saya, memikir kan ia di baca oleh semua lapisan tidak kira jantina nya, saya hanya boleh membantu jika anda mahu kan nasihat dan amalan nya boleh berhubung terus degan saya. saya bukan Bomoh Ustaz atau Doktor, ini amalan para Sahabat Nabi Jujugan kita dan ada dari Jujugan besar RASULLULAH S, A, W, SENDIRI, Mari lah kita amalkan nya bersama-sama, saya boleh di hubugi atau sms saya sudi melayani pangilan anda insyaALLAH,
No Hp ; 012-5543755

saya bukan jual ubat atau apa-apa hanya amalah seharian kita.
yang berkahwin sahaja. yang belum mohon maaf.


KITA HANYA MENCUBA ALLAH YANG MENYEMBUH KAN NYA
SETIAP PENYAKIT ADA UBAT NYA CARI LAH,,

Tiada ulasan:

Catat Ulasan