Rabu, 7 September 2011

dapat kan CD n VCD USTAZ KAZIM degan cara mudah

ustaz kazim bersiaran langsung di RADIO Perak untuk kome aje

ceramah sebelum solat jumaat

ceramah di bukit beruntung tajuk ( andai aku pergi dulu )

ceramah di masjid kepala batas kedah
bertajuk ( perempuan ABC )

ceramah di ipoh

ceramah di nasi lemak ayam kampung ipoh
untuk tabung al-barakah dan anak yatim.

selesai ceramah makan di sedia kan.
tiket berharga RM 25 sahaja

ASSALAMUALAIKUM.. sahabat yang masih lagi mencari-cari CD n VCD, USTAZ KAZIM saya ada memiliki nya, dan Saya menharap pada semua peminat yang sukar mendapat kan nya dan masih lagi tercari-cari di mana nak dapat nya munkin susah. cara nya mudah sahaja hubugi saya di al-barakah.
buat pengetahuan semua pada hari Sabtu n Ahad. al-barkah tutup bagi pelawat yang datang dari jauh. yang igin mendapat CD n VCD, KISMIS, AIR PENAWAR, yang sukar untuk memhubugi Kakak YATI. anda boleh hubugi saya, rumah saya berdekatan Pusat pendidikan al-barakah, saya sudi memenuhi hajat anda semua INSAALLAH.
Semoga apa yang saya lakukan ini, bagi anda semua senag hati. dah kita dapat megurang kan masa.
mudah-mudahan kita dapat sama membantu pusat pendidikan AL-BARAKAH.
yang berkembang maju, 

saya ZAKARIA HASHIM. no fon saya - 012 5543755
anda boleh hubugi bila-bila masa, dan juga isteri saya LINA NADIRAH no fon - 012 4279129
 anda boleh hubugi atau SMS no kami. untuk menbuat tempahan.
lawat lah blog saya - zakariahashimblogsport.com. sinar terang, al-barakah gedung ilmu, FB zakaria hashim, lina zakaria,
penhantaran di tanggung pembeli, bayar dahulu,barang di hantar setelah bayaran di terima.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan