Rabu, 7 Disember 2011

You will never win if you never begin(Nick Vujicic: Life Without Limbs).wmv



ASSALAMUALAIKUM... sahabat ku yang budiman pagi tadi waktu kursus yang di anjur kan oleh USTAZ KAZIM- Telah di Sampai kan oleh puan NORAINI- ada di siar kan video ini saya menonton nya degan titisan air mata. entah kenapa saya sayu menonton nya. ia megesah kan kecekalan hati NICK VUJICIC. YANG KUDUNG KEDUA KAKI TAGAN. Ketabahan hati nya yang berjuang untuk hidup bedikari tanpa erti jemu malah dalam hati nya tiada erti kalah malah ia terus maju kan diri nya sehinga berjaya.
saya bukan kasihan pada diri nick. saya kasihan pada diri saya sendiri yang malas, ego, sombong, pada diri sendiri. yang lebih teruk saya tidak mensyukuri pemberian yang ESA ALLAH..
DARI ITU SAYA CABAR HATI ANDA SEMUA SAKSI KAN LAH VIDEO INI ADA KAH ANDA MENITIS AIR MATA...?
JIKA IA.. INI LAH ANUGERAH ALLAH...
BUAT KITA YANG MASIH ADA HATI YANG UNTUK BERTAUBAT AMIN..
''SINAR TERANG''

Tiada ulasan:

Catat Ulasan