Ahad, 27 November 2011

Israel Akan HANCUR Dalam SEMINGU Kata IRAN.

Israel Akan Hancur Dalam Seminggu



Ketua staf presiden Iran, Esfandiar Mashaei Rahim Rabu lalu mengatakan bahawa jika Israel menyerang Iran, maka Iran akan menghancurkan Israel dalam masa seminggu.
Berbicara pada conference politik ultra-konservatif di Iran utara, Mashaei berkata, “Jika regim Zionis menyerang Iran, kaum Zionis tidak akan memiliki lebih dari satu minggu untuk hidup.”
Pejabat berita separuh rasmi Iran, Fars mengutip mengatakan bahawa Iran akan menghancurkan Israel dalam waktu kurang dari 10 hari.

Mashaei, yang juga bekas wakil presiden Iran, menambahkan bahawa sekatan baru yang akan dikenakan pada Iran kerana program nuklear hanya akan merugikan negara-negara Barat.
Negarawan Iran ini sebelum ini pernah membuat kontroversi sinar terang dengan mengatakan bahawa Iran adalah rakan kepada orang-orang Israel. Dia kemudian menarik kembali pernyataannya itu dan sekarang mengeluarkan pernyataan yang bertentangan dengan yang sebelumnya dengan mengatakan Israel harus dihancurkan.
Pada kunjungan ke Arab Saudi, Mashaei mendakwa bahawa penghapusan Israel harus menjadi tujuan global. Dia pernah mengatakan kepada Presiden Sudan Umar al-Bashir bahawa regim Zionis korup dan penjahat, bukan hanya merugikan dunia Arab dan Islam, tetapi semua umat manusia.

Ini lah yang kita mahu jika ada negara ISLAM yang Berani Bangkit menentang Yahudi Lahnat ini. bagi mereka yang begitu langtang menhentam  neraga islam. ingat lah yahudi lahnat ALLAH BERSAMA KAMI..
TAKBIR 3X

Tiada ulasan:

Catat Ulasan