Khamis, 17 November 2011

AL-FADIL TUAN HAJI USTAZ MUHAMMAD KAZIM ELIAS AL-HAFIS. Menyampai kan hasrat hati untuk BESARA ?

TUAN HAJI USTAZ
MUHAMMAD KAZIM

Insyaallah..28hb nov 2011 adalah ulangtahun saya yg ke 39,dah tua dah...untuk makluman anda semua,saya dah ambil keputusan utk berhenti mengajar dan berceramah di tempat yang jauh dr Ipoh dan akan menumpukan sepenuhnya pd sekolah al barakah sahaja..saya dah penat dgn pelbagai karenah sepanjang saya aktif selama 20 tahun..dah sampai masanya saya menumpukan pd sekolah dan keluarga yg byk berkorban selama ini.Saya akan bersara dr mengajar pd 28hb nov 2013,insyaallah.walaupun begitu pengeluaran cd diteruskan seperti biasa.Selama 2 tahun ini saya akan membuat yg terbaik kpd seluruh masyarakat agar kembali mengukuhkan tali persaudaraan dan berkasih sayang kerana Islam.Insyaallah

Tiada ulasan:

Catat Ulasan