Sabtu, 10 Mac 2012

PETIKAN CERAMAH AL-FADIL USTAZ MOHAMMAD KAZIM ELIAS AL-HAFIS DI STADIUM INDRA MULIA IPOH. TAJUK '' ANCAMAN YAHUDI ''

AL-FADIL USTAZ HAJI MOHAMMAD 
KAZIM ELIAS AL-HAFIS.
Pegetua Pusat Pendidikan Al- Barakah

Sedikit Petikan CERAMAH AL-FADIL USTAZ HAJI MOHAMMAD KAZIM ELIAS AL-HAFIS. Pengetua Pusat Pendidikan AL-BARAKAH. Di STADIUM INDRA MULIA IPOH. Tangal 8/3/2012.
TAJUK '' ANCAMAN YAHUDI ''

Sudah lama kita bercakap mengenai orang yahudi. Dan subjek ini juga yang saya pilih untuk menulis kali ini. mengapa ? Kerana ancaman Yahudi ini satu ancamanyang besar dan mengugat umat ISLAM. Khas nya, serta umat manusia amnya. Dan kebanyakan kita masih Lena dan Tidak Sedar.

Kaum Bani Israel yang kebanyakannya menjadi pendokong agama Yahudi. Walaupun ujud sedikit sebanyak bangsa lain. Menurut buku The Thirteenth Tribe. majoriti bangsa Yahudi ini bukan berasal dari israel (palastin) tetapi dari bangsa Khazar di asia Tengah. Bangsa ini memilih untuk menganuti agama Yahudi. 

Mari kita menkaji latar belakang sejarah kaum yahudi yang mendakwa mereka kaum terpilih ini.
ALLAH S.W T. Yang orang Yahudi panggil Jehovah. Telah melantik banyak RASUL dan NABI dikalagan mereka; Ishaq, Yaqub, Yusuf, Musa, Harun, Daud, Sulaiman, Zakaria, Yahya, Isa, { sekadar menamakah beberapa contoh } Namun mereka sering menginkari ajaran Rasul-Rasul mereka. Kitab Taurat tertingal Nabi Isa a,s di khianati dan dicaci.

Malah agama kristian moden dicipta seorang yahudi st paul. Kitab di karang olehnya. menjadi asas doktrin moden, Pada zaman RASULLULAH S,A,W, mereka menguasai Madinah. Perjanjian yang ditandatagani  degan RASULLULAH. di khianati. Pada zaman Umar Al-Khattab r.a. mereka di halau ke Syria. Abdullah. b.saba` pula meninbulkan fitnah dan perpecahan dikalagan umat ISLAM yang berlarutan sehinga ke hari ini. misi mereka berjaya degan wafatnya Usman r.a dan Ali r.a pentakbiran yang benar-benar ISLAM. di gantikan degan pentakbiran yang tersasar dari ISLAM sebenar. Istana Khalifah Mewah dan dipenuhi degan penari-penari serta ahli-ahli muzik. Banyak tokoh-tokoh ISLAM seperti Khalifah Iman Hasan Al-Basri menyepikan diri dari pada bersama Khalifah kerana kesesatan yang bermaharajalela.

Walau bagai manapun, pentadbir-pentadbir ISLAM tidak pernah menzalimi orang-orang Yahudi sehingakan ada menteri-menteri dan sarjana-sarjana.Daulah Ummahyah dan Abassiyyah dari pada kalagan mereka, Sebaliknya orang Eropah menhalau mereka. England menhalau mereka pada tahun 1290. perancis dua kali- 1306 dan 1394. Mereka diusir dari Belgium pada 1370 dan 20 tahun kemudian dari Eropah Timur. Belanda menhalau mereka pada 1444. Itali 1540 dan jerman 1551. orang yahudi diusir dari Russia pada 1510.

Mereka kemudian memainkan peranan dalam penhapusan Khilafat terahhir islam di turki Uthmanniyyah. sulaiman Mansoor, seorang Yahudi di negara tersebut menulis, 

'' KAMI Menawar kan EMAS kepada SULTAN ABDUL HAMID, Utuk MENPEROLEHI TANAH Di  Empayar Uthmaniyyah. Tetapi Baginda Menolak, dan menhalau orang-orang kami degan cara yang memalukan, Namun usah binbang, dalam masa yang sinkat kami akan menjatuhkan kerajaan yang celaka ini dan mencabul bangsa Turki agar kesensaraan mereka lebih dari kaum india di Amarika..



ini lah satu cara sial celaka yahudi buat untuk menjatuh kan 
islam di dunia...

MUSTAFA KAMAL Attaturk , bapa nasionalis Turki Berketurunan yahudi munkin ada yang masih belum faham pengaruh dan amcaman yahudi. Antaranya pegangan asas ajaran yahudi ialah kitab Talmud, selain kitab Taurat. di sini  saya memetik ajaran Talmud. 

AJARAN TALMUD

- Harta dan kekayaan Gentiles { orang yang bukan yahudi } boleh di ambil orang yahudi. sekiranya orang yahudi megambil harta orang bukan yahudi, harta tersebut milik mereka. 

- Orang Yahudi di pilih untuk mentadbir nyawa Gentiles.

- Serperti mana manusia lebih mulia dari haiwan. Orang Yahudi  lebih mulia dari pada semua manusia di atas muka bumi memandang kan semua manusia memiliki sifat kebinatagan di dalam diri  mereka.

- Orang Yahudi diharamkan megambil riba sesama mereka tetapi diwajibkan megambil riba dari Gentiles.

'' Pendedahan Acaman Yahudi ini boleh didapati menerusi THEPROTOCOLS of the learned Elders of  Zion.
sebuah dokumen Perjanjian di antara tokoh-tokoh pegerakan Zionis darjah ke-33. Dokumen penuh kontroversi ini menbuktikan pegagan Maciavellian orang yahudi ia itu  hasrat untuk menubuh kan negara yahudi yang tungal menerusi apa cara sekalipun.

Dokumen ini di bonkar oleh Professor Sergyei A. Nilus. seorang paderi gereja Otodoks di Russia. Dia mernerbit kan edisi berbahasa rusia. pada tahun 1905. setelah perolehinya daripada seorang sahabat. yang telah menterjemahnya dari bahasa Yahudi, yang telah mencuri nya dari teman wanita ketua freemason paling berpegaruh di perancis.

Nilus kemudian ditamkap oleh pihak Bolshevik { gerakan  yang didalagi Yahudi } dan diseksa degan kejam. Dia dibuang negeri ke Vladimir dan mati  di sana pada 13 januari 1929. The Protocols diterjemah ke bahasa inggeris oleh Victor e, Marsden, Wakil Post di Russia. 

'' sambugan kisah ini akan saya siarkan nya kemudian ''
kerana waktu ini saya ada tugas luar harap sabar menungu - 
'' sinar terang ''


Tiada ulasan:

Catat Ulasan