Rabu, 24 Ogos 2011

PERIGATAN BUAT SUAMI DAN ISTERI

hubugan suami isteri perlu ada kasih dan sayang

ISTERI.. Menharapkan pekara berikut daripada Aku Suami : pujian, perhatian, dorogan, teladan, kegigihan, keghairahan, pelindugan, kebersihan, dan kesihatan, Namun begitu, pekara yang diharapkan ISTERI daripada Suaminya adalah keghairahandan pelindugan, bagi memperbaikihubugan SUAMI ISTERI yang terjejas, Aku Suami perlu mempamerkan kedua-dua ciri itu.

SUAMI.. Menharapkan pekara  berikut daripada Lina Isteri nya, pujian, perhatian, dorogan, teladan, kelembutan, sikap memahami, kepecayaan, kegairahan, dan BAU yang WANGI, Namun begitu, pekara yang di harapkan SUAMI daripada ISTERInya ada lah kelembutan, apa bila Puan menhadapi masaalah berkomunikasidegan SUAMI, maka lakukan segala perbuatan degan lembut, Degan berbuat demikian Puan memperoleh semua yang puan harapkan.

Ramai SUAMI  yang memendam perasaan dan menbawa nya keliang lahad. punca nya sakit JANTUNG kerana mememdam perasaan hati. ISTERI KU SAYANG MAAF LAH JIKA ABANG TELAH MEGURIS HATI MU SELAMA KITA MENJADI SUAMI ISTERI. DOA harapan abg semoga keluaga kita berbahagia selama-lamanya...

Sebagai tanda terima kasih saya buat peminat blog ini dan ISTERI saya LINA NADIRAH HO BINTI ABDULLAH.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan